F1 | Rosja, okr 23 | DAx | Bulczan
Cytat z DAx data Listopad 18, 2019, 22:23
Twój nick: DAx
Nick zgłaszanego: Bulczan
GP i nr okrążenia: Rosja, 23
Dowód video: https://www.youtube.com/watch?v=IvpOO9VYMxI&feature=youtu.be 0:36https://youtu.be/JWYsfDeqwt8 59:53 polecam obejrzeć oba nagrania w 0.25x
Opis zdarzenia: Bulczan zostawia mi minimalną ilość miejsca, wszystko byłoby spoko gdyby we mnie na koniec nie skręcił. brak sensu dalszej jazdy i KOLEJNY JUŻ RAZ tracę szansę na dobry wynik
Twój nick: DAx
Nick zgłaszanego: Bulczan
GP i nr okrążenia: Rosja, 23
Dowód video: https://www.youtube.com/watch?v=IvpOO9VYMxI&feature=youtu.be 0:36
https://youtu.be/JWYsfDeqwt8 59:53 polecam obejrzeć oba nagrania w 0.25x
Opis zdarzenia: Bulczan zostawia mi minimalną ilość miejsca, wszystko byłoby spoko gdyby we mnie na koniec nie skręcił. brak sensu dalszej jazdy i KOLEJNY JUŻ RAZ tracę szansę na dobry wynik
Cytat z Bulczan data Listopad 18, 2019, 22:49Będąc po wewnętrznej mam obowiązek zostawić przynajmniej minimalną ilość miejsca kierowcy po zewnętrznej i tą minimalną ilość miejsca zostawiłem, a to że DAx postanowił przestać praktycznie skręcać lewo po czym odbił się ode mnie i uderzył w bandę to już nie jest moja wina.
Będąc po wewnętrznej mam obowiązek zostawić przynajmniej minimalną ilość miejsca kierowcy po zewnętrznej i tą minimalną ilość miejsca zostawiłem, a to że DAx postanowił przestać praktycznie skręcać lewo po czym odbił się ode mnie i uderzył w bandę to już nie jest moja wina.
Cytat z DAx data Listopad 18, 2019, 23:09Panie Bulczanie, proszę sobie puścić nagranie w 0.25x i zauważyć że nie przestałem skręcac w lewo, za to ty skręciłes za bardzo
Panie Bulczanie, proszę sobie puścić nagranie w 0.25x i zauważyć że nie przestałem skręcac w lewo, za to ty skręciłes za bardzo
Cytat z Bulczan data Listopad 19, 2019, 18:08Jednak faktu to nie zmienia, że miałeś wystarczająco miejsca po lewej stronie żeby uniknąć kontaktu z bandą, a to że postanowiłeś wybrać inaczej to już nie jest moja wina
Jednak faktu to nie zmienia, że miałeś wystarczająco miejsca po lewej stronie żeby uniknąć kontaktu z bandą, a to że postanowiłeś wybrać inaczej to już nie jest moja wina
Cytat z DAx data Listopad 19, 2019, 20:24Yyy no właśnie nie. Z tego co mi wiadomo to linię toru wyznacza biała linia, a nie ściana, która znajduje się poza nią. Na screenie niżej widać moment naszego kontaktu, czy ty naprawdę uważasz, że miałem tam wystarczającą ilość miejsca? Chyba nie muszę dodawać, czym skończyłoby się najechanie na tarkę w momencie gwałtownego hamowania, bo zapewne obaj skończylibyśmy wtedy wyscig, ale to już sam dobrze wiesz
https://imgur.com/nsBsTLt
https://imgur.com/iQwbiwS
Polecam obejrzeć również w 0.25x
https://youtu.be/JWYsfDeqwt8?t=3596
Yyy no właśnie nie. Z tego co mi wiadomo to linię toru wyznacza biała linia, a nie ściana, która znajduje się poza nią. Na screenie niżej widać moment naszego kontaktu, czy ty naprawdę uważasz, że miałem tam wystarczającą ilość miejsca? Chyba nie muszę dodawać, czym skończyłoby się najechanie na tarkę w momencie gwałtownego hamowania, bo zapewne obaj skończylibyśmy wtedy wyscig, ale to już sam dobrze wiesz
Polecam obejrzeć również w 0.25x
Cytat z Bulczan data Listopad 20, 2019, 19:25Czyli według Ciebie powinienem zgłaszać każdą osobę, która mnie wypchnie z toru, w momencie kiedy przekroczę przynajmniej jednym kołem białą linię? I w takim razie nigdzie nie najeżdżaj na tarki a na pewno już nie wyjeżdżaj nawet jednym kołem poza białą linie, bo z tego co widzę to tak nie można według Ciebie. I tak na tym screenie co wysłałeś widać, że masz wystarczająco dużo miejsca żeby uniknąć kontaktu z bandą, a jeżeli zostanie mi za to przyznana kara to mogę to obiecać, że będę zgłaszał każdą osobę, która sprawi że będę musiał wyjechać przynajmniej jednym kołem poza białą linię i będę oczekiwał w tym konsekwentności jeżeli to tak ma wyglądać.
Czyli według Ciebie powinienem zgłaszać każdą osobę, która mnie wypchnie z toru, w momencie kiedy przekroczę przynajmniej jednym kołem białą linię? I w takim razie nigdzie nie najeżdżaj na tarki a na pewno już nie wyjeżdżaj nawet jednym kołem poza białą linie, bo z tego co widzę to tak nie można według Ciebie. I tak na tym screenie co wysłałeś widać, że masz wystarczająco dużo miejsca żeby uniknąć kontaktu z bandą, a jeżeli zostanie mi za to przyznana kara to mogę to obiecać, że będę zgłaszał każdą osobę, która sprawi że będę musiał wyjechać przynajmniej jednym kołem poza białą linię i będę oczekiwał w tym konsekwentności jeżeli to tak ma wyglądać.
Cytat z Mohito data Listopad 20, 2019, 19:48Opis: DAx atakuje Bułczana od zewnętrznej na prostej z DRS. Na dojeździe do strefy hamowania Bułczan dojeżdża do lewej strony i uderza w DAxa. Posyła go na ścianę i kierowca Renault urywa kawałek lewej lotki.
Werdykt: +10 sek i 1PK dla Bułczana.
Notka: Istnieje pewna różnica pomiędzy spychaniem poza tor, gdy obok jest ściana i gdy obok jej nie ma. W tej sytuacji była ściana i należało bardziej uważać przy próbie dociśnięcia do niej rywala. Gdyby w podobnej sytuacji jedna osoba została wypchnięta poza tor ale w miejscu, gdzie obok nie biegnie ściana, można by to podciągnąć pod twarde ściganie się.
Opis: DAx atakuje Bułczana od zewnętrznej na prostej z DRS. Na dojeździe do strefy hamowania Bułczan dojeżdża do lewej strony i uderza w DAxa. Posyła go na ścianę i kierowca Renault urywa kawałek lewej lotki.
Werdykt: +10 sek i 1PK dla Bułczana.
Notka: Istnieje pewna różnica pomiędzy spychaniem poza tor, gdy obok jest ściana i gdy obok jej nie ma. W tej sytuacji była ściana i należało bardziej uważać przy próbie dociśnięcia do niej rywala. Gdyby w podobnej sytuacji jedna osoba została wypchnięta poza tor ale w miejscu, gdzie obok nie biegnie ściana, można by to podciągnąć pod twarde ściganie się.